Advokathjelp under koronakrisen

Advokathjelp under koronakrisen

Koronakrisen fjerner ikke vanlige folks behov for rettshjelp. Snarere tvert imot. Advokatene våre har funnet nye måter å jobbe på.

Advokatene våre har lenge vært langt fremme med ny teknologi, med utstrakt bruk av elektronisk kommunikasjon og egen kryptert portal for våre kunder. Vi bruker knapt e-post - det er gårsdagens teknologi, og svært usikkert for personvernet for våre kunder. Taushet og fortrolighet er noe du skal være sikker på vi sikrer for deg. Det som er mellom oss, blir mellom oss.

Når krisen ser ut til å bli langvarig, er det lett å tenke at rettigheter må vente. Men må de egentlig det? Er det ikke viktig å ivareta rettighetene, selv om en krise påvirker noe av friheten og fører til at du i lang tid må vaske hendene ofte og holde litt avstand til andre.

Har du vært utsatt for vold i nære relasjoner eller seksuelle overgrep/voldtekt? Trenger du forsvarsadvokat? Har du havnet i tvist om barn? I barnevernssak? Står barn i fare for å blibortført ut av landet? Ring oss på 4828 1100, eller send inn kontaktskjema på hjemmesiden vår, så får du raskt svar.

Vi var godt forberedt på krisen som kom: Allerede i februar i år reduserte vi besøk og fysiske møter i våre kontorer, for å hindre smitte i samfunnet. Da Norge stengte 12. mars 2020, var vi godt i gang med å finne alternative måter for å ta vare på våre klienter. I dag gjennomfører vi både klientmøter og rettsmøter via video. Signering av dokumenter skjer elektronisk, og vår sikre kundeportal har blitt en viktigere kanal mellom våre klienter og oss enn den var før krisen rammet.

Krise eller ikke: Du kan være trygg på at vi fortsatt vil bidra til å sikre dine rettigheter, som kunde hos oss. Ta forbindelse, hvis du trenger vår bistand.

0 0
Feed